Quins beneficis té fer-se de la fundació AMIC?

Des de la fundació AMIC hem volgut anar vinculant diferents entitats perquè ofereixin als socis una sèrie d’avantatges.

De moment, hem signat un conveni amb el centre mèdic Dr. Torres Pons en qual les persones que són de la fundació poden obtenir un tracte preferent i descomptes en determinats serveis. Actualment els beneficis que ofereix el centre mèdic Dr. Torres Pons són:

• Atenció preferent al demanar hora de visita.
  • 50% de descompte en la revisió ginecològica anual i en visites addicionals.
  • 50% de descompte en el forfait de seguiment d’embaràs.
  • 30% de descompte en els honoraris mèdics en cas d’intervenció clínica o intervenció al part.
  • 10% de descompte en tractaments de fertilitat en la tarifa que correspongui a la part de ginecologia.
  • A més a més, per aquelles persones que ja realitzen el seguiment de l’embaràs amb el Dr. Torres s’ofereixen una sèrie de descomptes que poden variar segons el tipus de prova.

Per poder disposar d’aquests avantatges, cal una antiguitat de 6 mesos com a soci o haver abonat una quota equivalent.

Seguim buscant més col·laboradors perquè en el futur puguem oferir als nostres socis de la fundació AMIC molts més  avantatges.

Com fer-se de la fundació AMIC

Per ser amic de la fundació s’ha abonar una quota anual de 120€*. El pagament es pot distribuir anual, semestral, trimestral o mensualment.

Cal omplir i signar el document adjunt i fer-lo arribar personalment o mitjançant el correu electrònic: secretaria@fundacioamic.org

*S’ha de tenir present que l’aportació realitzada a una fundació es pot deduir de la renta.