revisio

Una revisió per any

La sanitat pública ofereix la possibilitat de fer revisions ginecològiques, però si aquestes són normals t’allargaran l’interval entre revisions i no te les faran cada any.

Atenció personalitzada

L’atenció que pots rebre a la sanitat pública és normalment molt correcte però et pots trobar en què no et visiti sempre el mateix metge quan de vegades pots desitjar una atenció més personalitzada.

Visites a curt termini

Si hi ha molta saturació a la sanitat pública trigaran molt de temps a donar-te visita. Hi ha temes que no poden esperar, com alguns dubtes que pots tenir o quan vols un mètode anticonceptiu segur. Pot ser que desitgis una visita en un termini més curt.

La teva salut

En la revisió ginecològica de la sanitat pública sovint et faran només una citologia. Saps que hi ha exploracions que són rutinàries, com ara l’ecografia ginecològica o la de mama, que poden donar una informació més completa sobre el teu estat de salut.

Per aquests motius des de la Fundació AMIC t’oferim la possibilitat de fer-te una revisió ginecològica completa anual a un preu reduït de 60€.

La fundació AMIC té com a una de les seves finalitats l’atenció reproductiva de les dones joves. Alguns problemes que afecten a les dones joves com infeccions de transmissió sexuals o embarassos no desitjats, han augmentat de forma significativa en la nostra població en els darrers anys. La millor prevenció és un control periòdic i personalitzat. L’atenció a les dones joves és fonamental per prevenir problemes que poden afectar la seva salut i la seva capacitat reproductiva. Realitzant aquestes revisions la Fundació redueïx pressió assistencial a la sanitat pública, sovint ja prou saturada.

La Fundació AMIC no té ànim de lucre. Per això pot oferir revisions a un preu tant reduït. El servei va dirigit a dones fins a 25 anys que tinguin o vulguin tenir relacions sexuals. A partir dels 26 anys ja no s’ofereix aquest servei.

Exploració ginecològica completa: citologia vaginal, ecografia ginecològica, ecografia de mama i analítica general.

La citologia serveix per detectar malalties infeccioses o precancerígenes. S’utilitza un aparell vaginal anomenat espèculum. Buscant la màxima comoditat utilitzarem els de mida especialment petita, adaptats a cada dona.

L’ecografia vaginal permet observar els teus òrgans interns amb un gran detall, pots veure el teu úter i els teus ovaris i saber si son normals.

Truca al 93 755 14 14 (dilluns, dimecres i divendres) i pregunta per la revisió ginecològica de la Fundació AMIC.

Requisits per fer la revisió ginecològica

• Saber la data de l’última regla.
  • Identificar-te mitjançant un document oficial (DNI, NIE, Passaport, Permís de conduir)
  • Emplenar un petit formulari posant les dades més rellevants de salut.
  • L’ecografia es realitza per via vaginal, per tant, convé tenir la bufeta buida.
  • S’aconsella que vinguis amb un sol acompanyant.
  • El pagament es farà en efectiu.